5 kwi 2012

Stosik kwietniowy 4/2012

Przytaszczone z biblioteki. ( Zdjęcie złej jakości z telefonu, przepraszam ).



1. Wyznania zakonnicy - s. Emmanuelle.
2. Achaja, tom 1 - A. Ziemiański.
3. Blondynka Tao - B. Pawlikowska.
4. Powiedziałabym ci, że cię kocham ale.. - A.Carter.
5. W dżungli miłości - B. Pawlikowska.
6. Wilkołak - J. Maberry.
7. Błazen królowej - P. Gregory.

Może ktoś czytał którąś z powyższych książek i powie mi o niej kilka słów ? :) Stosik leży, nie zaczęty bo teraz czytam ostatni tom Wiedźmina i trudno mi się od niego oderwać.




"Panią Jeziora" A. Sapkowskiego kupiłam w kochanym Matrasie za 40.05 zł. Oczywiście do tego była kupiona zakładka 3D. Wieeem, ale lubię takie bzdury ;) Szkoda tylko, że nie ta okładka co chciałam, ale starych wydań superNOWY już się podobno nie dostanie. To wydanie też jest ładne, z 2011 roku. Tylko zastanawiam się, kto na nim jest ? Może jakaś podpowiedź ?



Pozdrawiam zaglądających. 

3 komentarze:

  1. Miłej lektury Ci życzę! Z tych książek posiadam "Dżunglę miłości", ale jej nie czytałam więc nic ci w tej kwestii nie podpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zajrzałem, poczytałem, odpowiem :D Mężczyzna na okładce to Vernon Roche, postać występująca jedynie w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Dowódca temerskich oddziałów specjalnych, razem z Geraltem ściga "pewnego" (nie)człowieka, który "coś zrobił" Foltestowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @jedras.m.2906

      dzięki ! tak myślałam, że to nikt znany z książki.

      Usuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)