23 sie 2012

Kolejny powód do radości.

Hej,

dawno nic nie pisałam, ale już jestem. :)
Niektórym wakacje się już kończą, ale pozostali mają jeszcze miesiąc odpoczynku.
Co będziecie robić przez ten czas ? Mole książkowe na pewno będą czytać, prawda ?
Też mam to w planach. Zważywszy na to, że udało mi się nawiązać kolejne współprace recenzenckie :
z wydawnictwami SOL oraz z wydawnictwem Mira Harlequin . (Tak, wiem ale musiałam się pochwalić ;)



Dziękuje za zaufanie !

Znacie te wydawnictwa ? 
Dobrze oceniacie współpracę z nimi ?
Następną notką będzie stosik, więc zaglądajcie tu :)

Pozdrawiam,
Wiedźminka.

13 komentarzy:

  1. Również rozpoczęłam współpracę z Mirą! ;)
    W takim razie moje gratulacje xD
    A co do SOL to niestety nie wiem, ale trzymam kciuki za owocną współpracę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz Ty Szczęściaro :) Gratulacje! Nie współpracuję z żadnym z tych wydawnictw, także niewiele mogę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje gratulacje!
    sama współpracuję z Mirą i jestem bardzo zadowolona :)
    owocnej współpracy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy,oby była owocna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, gratuluję, a nazwa użytkownika nawiązuje do sagi Sapkowskiego ? ;> podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nick, owszem nawiązuje do postaci wiedźminki Ciri, którą bardzo lubię :) Oczywiście, chętnie poobserwuje Twój blog. :)

      Usuń
  6. Gratulacje z powodu nowej współpracy :)
    i czekam na stosik! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe :) gratuluję bardzo współprac :D dostawać książki w wersji papierowej i móc je czytać i czytać :D marzenie :)
    a Harleqiun - czasem też sięgam, jak mam serdecznie dość po całym dniu czy tygodniu i ostatnią rzeczą o jakiej myślę jest cięższa lektura, to dobre jest na odstresowanie i lekkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluje i życzę miłej współpracy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współprac, a co do Harlequinów to lubię je czytać taka odskocznia od szarego życia ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)