26 lis 2012

Stosik + konkurs ^^

Hej,

dziś zdjęcie tego, co lubi każdy z nas - stosiku :) 
Moje nabytki to głównie te od wydawnictw, ale mam nadzieję, że św. Mikołaj obdaruje mnie kilkoma nowościami na urodziny ;) 


1. "Assassins: Objawienia" - O. Bowden
od wydawnictwa Insignis
2. "Dzieci wolności" - M. Levy
wygrana w konkursie   
3. "Skandalista" - N. Cornick
od wydawnictwa Mira/Harlequin
4. "Juliet, naga" - N. Hornby
wygrana w konkursie
5. "Ostatnia spowiedź. tom 1" - N. Reichter
od wydawnictwa Novae Res


1. "Rozdroża" - W.Young
od wydawnictwa AIM Media
2. "Naucz się medytować" - E. Harrison
od Studia Astropsychologii
3. "Wpadka" - N. Hornby
wygrana w konkursie
4. "Feng shui dla umysłu" - M. Bohne
od Studia Astropsychologii

***

Przypominam Wam też o trwającym u mnie konkursie :)


Wybaczcie, ale jestem noga z obsługi jakichkolwiek programów paint'owych ;P
Więcej informacji o konkursie TUTAJ

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Świetny stos, zwłaszcza Assassins mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh podkradłabym Ci tego "Skandalistę"! Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Rozdroża i właśnie czytam, w sumie to jeszcze nie wiem, co o niej myśleć. Masz wspaniałe książki, życzę Ci przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urozmaicony stosik :) Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Objawienie...czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czytać i dostawać książki w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłej lektury, jest co czytać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, także z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)