10 wrz 2012

W najbliższym czasie w Biedronce..

Cześć,

ostatnio mam potężnego lenia i nic mi się nie chce. 
Sterta książek leży i się kurzy, a ja się nudzę i obijam po ścianach. ;)
Najwidoczniej magazynuję energię na rok akademicki. Niedługo zamieszczę też
zdjęcie stosiku, ale musicie jeszcze trochę na to poczekać. 
Jak na razie przedstawiam Wam najbliższą ofertę książek z Biedronki. 



cena powyższych książek : 29,99zł.



cena powyższych książek : 19,99 zł.
całą oferta obowiązuje od 20.09.2012.

Widzicie coś ciekawego dla siebie ? 

Zmykam i zostawiam Wam piosenkę zespołu, który bardzo lubię.
PS. Teledysk niesamowicie wzrusza..


Pozdrawiam,
Wiedźminka.

14 komentarzy:

  1. Na tą ofertę się chyba nie skuszę, książki nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. w matrasie martyny na przecenie -40 %, Pawlikowska i inne podróżnice też że wychodzi od 8 zł za książkę max do 27.
    Prawdę mówiąc nie wiedziałam nawet iż Biedra ma książki;) Za rzadko tam bywam a żałuję bo w Biedrze są mega rogaliki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chętnie nabędę kobietę na krańcu świata, no i może którąś z pozostałych biografii

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię książkę o Marilyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dla mnie, 4 ostatnie pozycje stoją u syna w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Adele też bym chętnie zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Marilyn i w Kobietę na krańcu świata 3 na pewno się zaopatrzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biografię Adele i Wojciechowską chętnie bym przygarnęła. Na promocje cenowe bardzo lubię polować na dedalus.pl (w Krakowie mają sklep stacjonarny, nigdy nie wychodzę stamtąd z pustymi rękami). Nie znam miejsca gdzie byłyby tańsze książki, a są nawet nowości.

    Dobra muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adel i Martyna bardzo chętnie znalazła by się w moim koszyku, ale muszę się ograniczyć, bo życia mi zabraknie na przeczytanie domowych zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Nickelback! Ich teledyski są świetne. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)