10 gru 2012

Ostatnia spowiedź tom 1 - Nina Reichter

Tytuł : "Ostatnia spowiedź. TomI"
Autor : Nina Reichter
Liczba stron : 384
Wydawnictwo : Novae Res
Możliwość kupna książki TUTAJ

HIT INTERNETU! ZAKOCHAJ SIĘ W HISTORII, KTÓRĄ POKOCHAŁY SETKI LUDZI.

Bradin Rothfeld nie jest zwykłym nastolatkiem, jakich miliony. Ten dziewiętnastolatek to znana gwiazda rock'a i uwielbienie milionów dziewczyn. Obdarzony ponadprzeciętną urodą oraz wiernymi fankami, nie ma on jednak czasu na miłość. Koncertując po całym świecie ze swoim zespołem, pewnego razu utyka na lotnisku. Zmuszony czekać na kolejny samolot, Bradin poznaje przypadkowo dziewczynę, która robi na nim piorunujące wrażenie.

Ally Hanningan to Amerykanka, związana z niekochanym przez siebie chłopakiem. Jednak "dla dobra" siebie i rodziny (raczej zupełnie), tkwi w chorym związku. Jak na razie brak jej odwagi sprzeciwić się woli rodziców, do chwili gdy na jej drodze nie pojawia się tajemniczy Bradin.. 

Oboje spędzają pełną niezapomnianych chwil noc na rozmowach. Zafascynowani sobą, niestety muszą się rozstać. Wewnętrznie czują jednak, że nic nie będzie już takie jak dawniej.. Nasz rockman przewidując, że Ally to być może "ta jedyna" nie odpuści, dopóki znów jej nie zobaczy. Problem tkwi w tym, że oboje dzieli granica wydająca się nie mieć końca. 

On to popularny piosenkarz, ona jest dziewczyną innego, a w dodatku tak na prawdę.. nie wie kim w rzeczywistości jest Bradin.. Czy kłamstwa zniszczą ich znajomość ? A może wszystko potoczy się jak w bajce i będą żyć długo i szczęśliwie, nie licząc wszystkich przeciwności losu ?

Biorąc do ręki "Ostatnią spowiedź" spodziewałam się łzawego klimatu (pewnie połowa mnie za to zabije) rodem ze Zmierzchu. Jednak się pomyliłam. Książka ta ma w sobie pięknie rozrysowaną (choć trochę kiczowatą i niemożliwą, ale..) historię pierwszej miłości. Kto z Was już ją przeżył doskonale wie, co mam na myśli. Autorka pokusiła się o oddanie obrazu ludzi z branży muzycznej, teraz tak popularnej. Młody chłopak, ładna dziewczyna spotykają się, zakochują i nie mogą bez siebie żyć. Jednak nie ma tu tylko słodyczy i serduszek. Jak to w życiu bywa na bohaterów czekają nie lada kłopoty. Polecam Wam się zapoznać z tym utworem, większość z Was napewno nie pożałuje. :) A dla tych, co stali się fanami książki - dobra wiadomość : będzie jej II tom.

Moja ocena : 5/5
Opinia opublikowana również na portalu lubimyczytac.pl
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/156844/ostatnia-spowiedz-tom-i/opinia/8724660#opinia8724660

Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuje Wydawnictwu Novae Res.

16 komentarzy:

  1. Również mam tę książkę już na swojej półce i szczerze liczę na to, że spodoba mi się choć po części tak, jak Tobie :) Choć rzadko sięgam po coś zupełnie niezwiązanego z magią (lit. fantastyczna), to na to wyjątkowo mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, ciekawie piszesz! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie - www.obecny.pl (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę ksiązkę w najbliższych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedługo będę ją miała, już nie mogę się doczekać ;)

    Zapraszam na rozdanie u mnie : http://recenzje-kiti.blogspot.com/2012/12/rozdanie-na-dobry-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie czytanie i na razie mi się podoba. Zobaczymy co będzie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać, aż książka wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah! Moja ciocia (o dziwo!) czytała i zakochała się w niej <3 Niedługo i ja ją dorwę ;) Świetna recenzja! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończyłam właśnie czytać tą książkę i jestem w niej zakochana!! Cudowna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  9. sięgnę, gdy tylko zobaczę tę książkę :)

    Wiedźminko, przeoczyłam wyniki mikołajkowego-potterowego rozdania, czy po prostu nie były jeszcze ogłoszone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @alapadma

      teraz jest u mnie nowy konkurs :)
      ale znowu jest mało chętnych i muszę go zawiesić :(

      Usuń
  10. Mam już tą książkę w domu i dziś właśnie zabrałam się za czytania i pomimo tego iż zazwyczaj po wielu pozytywnych (a własciwie tylko pozytywnych) opiniach o książce, mam do niej uprzedzenia z tej już od pierwszych stron bije takie... ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zacząć czytać muszę zacząć czytać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)