2 lut 2015

KOSMETYCZNA ODNOWA - PROMOCJA NA KOSMETYKI W BIEDRONCE OD 05.02!

Witajcie,

Pewnie sieć sklepów "Biedronka" ma swoich fanów jak i przeciwników.
Mi się zdarza robić tam zakupy. Ceny są różne, jak i jakość produktów. 
Kiedyś szczególnie lubiłam kupować tam książki, ale teraz wybór jest jakoś coraz mniejszy i przestałam.
Od 05.02 br. będzie obowiązywać nowa promocja na kosmetyki. Niektóre ceny są rzeczywiście troszkę niższe, niż np. w Rossmannie. 
Skusicie się na coś ?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. :)















5 komentarzy:

  1. A ja cały czas kupuję książki :) Fajnie, że napisałaś o tej akcji, będę pamiętać. Może zakupię jakiś kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten krem do twarzy Tołpy, może się skuszę :) Fajna promocja, czasem w Biedronce można fajne rzeczy upolować, chociaż zauważyłam też, że książek ostatnio jakby mniej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta gazetka, cieszę się że się pojawiła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już skorzystałam z tej GAZETKI - kupując kosmetyki z TOŁPA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)