23 kwi 2012

Zabawa dla zaczytanych :)

Do tej fajnej zabawy zostałam zaproszona przez Pannę_Indyviduum.
(Dziękuje, również lubię takie zabawy!)
A oto pytanka :


1. O jakiej porze czytasz ? 
W zasadzie o każdej, gdy tylko znajdę czas. Lubię czytać zaraz po przebudzeniu, w łóżku.

2. Gdzie czytasz ? 
W środkach komunikacji tracę poczucie czasu, więc odpada. Poza tym - wszędzie tam gdzie muszę czekać.

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz ? 
Siedząc na ulubionym fotelu.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej ?
Powieści historyczne, na faktach, biografie i fantastykę.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłeś/ aś albo dostałeś/aś?

Pani Jeziora - A. Sapkowski.
Echa - D. Steel.
Bies i czady oraz inne bajki - M. Jarocka.

6. Co czytałeś/ aś ostatnio ?
Wilkołak - J. Maberry.

7. Co czytasz obecnie ?
Achaję - A. Ziemiańskiego :)                      

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi ? Jeśli używasz zakładek, to, jakie one są ? 
Nigdy nie zaginam rogów w książce. Jako zakładek używam ładnych pocztówek, metek od ubrań oraz zakładek 3D z Matrasa. Lubię je kolekcjonować (na razie idzie mi marnie), czasami też znajdę coś ciekawego w książkach przytaszczonych z biblioteki. :)

9. Ebook czy audiobook ?
Przyznam szczerze, że nic z powyższych. No, w ostateczności ebook. Chociaż jak powiedziałam, lubię książki "namacalne".

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa ?
Książki Beatrix Potter; Zakochany kundel; Brzydkie kaczątko i wszystkie baśnie Andersena.

11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej ?
Myślę, że będzie to Petroniusz z książki Quo vadis. Lubię tą postać za jego inteligencję, dowcip i miano arbitra elegancji. Gdy czytałam tę książkę kilka lat temu, od razu Petroniusz "osłodził" mi czas czytania jej.

Drugą postacią jest Ciri z Wiedźmina. Jej niewyparzony język, odwaga, ale też dobre serce, nie pomijając pecha w życiu. Mamy chyba coś współnego :D

Dziękuje za zaproszenie raz jeszcze i zapraszam do zabawy :

Książkówka
Isadora
Paula

4 komentarze:

  1. Nie ma za co dziękować ;)

    Ach, też wsuwam do książek metki z ubrań (jeśli już naprawdę niczego innego nie mam pod ręką) i wiedziałam, że napiszesz o Ciri ;) Przeurocza i świetna postać (tak między nami to moja ulubiona bohaterka Wiedźmina).

    Z niecierpliwością czekam na Twoją opinię na temat Achai :)

    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam ją czytać, ale widać że do Wiedźmina jej daleko ;)

      Usuń
  2. Oooo dziękuję pięknie za zaproszenie. :) Już gdzieś mi mignęła ta zabawa przed oczami, na którymś blogu, ale nie sadziłam, że zostanę do niej "imiennie" zaproszona. :) Postaram się z niego skorzystać w najbliższych dniach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)