24 kwi 2012

Stosik na maj.

Witam :)

Może do maja zostało jeszcze trochę czasu, ale ja już zrobiłam "zapasy" w książkach. Szybciutko do Matrasu, a później od razu do biblioteki. Hm.. miał być koniec z kupnem książek, bla, bla, że mam swoje na półce, ale i tak nic z tego nie wyszło. ;P

Oto Pan Stosik :
                                                                                  
 1. Nierządnica - I. Lorentz - czytałam ją jakiś rok temu, bardzo mi się spodobała i zapragnęłam ją mieć! (Matras)
  2. Pani na Czachticach - J. Nieznansky - książka o Elżbiecie Batory, okrutnej kobiecie, która marzyła zachować młodość kąpiąc się w krwi dziewic.. Polecona przez kolegę. (biblioteka)
 3. Marzenia i tajemnice - D. Wałęsa - od tej pozycji uginają się półki w księgarniach, jest reklamowana w gazetach i Internecie, więc zajrzę do niej i przekonam się czy jest ciekawa. (biblioteka)
4. Zmrok - H. Lampoon - parodia Zmierzchu, ale czy udana ? (biblioteka)
5. Córka dymu i kości - L. Taylor - urzekła mnie okładką i tym, że była w bibliotece.!
6. Gra o Juliana - A. Griffin - również z biblioteki.


Miałam również na oku Igrzyska śmierci, ale pani w księgarni powiedziała, że promocja z okazji Światowego Dnia Książki była tylko wczoraj.. Trochę szkoda, ale co się dowlecze..
 Standardzik : widzicie ciekawe dla siebie książki ?

Pozdrawiam.!:)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie bym przeczytała :P A najbardziej Nierządnica mi się podoba... Też się wybieram do biblioteki, ciekawe, co mi ciekawego uda się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trinity801 -

      Nierządnica wciąga baardzo :) Trochę historii, trochę mocnego języka, ciekawy wątek. Polecam.

      Usuń
  2. Zazdroszczę takiej biblioteki.
    W bibliotece w moim mieście bida z nędzą.
    Z tego stosiku czytałem tylko ''Zmrok'', szału nie ma, ale przynajmniej krótki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią ukradłabym Ci Córkę dymu i kości!
    Natomiast jeśli chodzi o zmrok... Mało udana parodia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę Ci "Córki dymu i kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobycze. Ciekawi mnie bardzo 'Córka dymu i kości'. Czekam na recenzje. ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zmrok to jakieś nieporozumienie;) w każdym razie w moim odczuciu;)
    Pisałam recenzję tej książki u siebie, ale może akurat Tobie się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)