6 maj 2012

Podsumowanie kwietnia.

Troszkę opóźnione, ale tyle rzeczy się dzieje, że hej !

Ilość przeczytanych książek : 6

1. Dziewczyna z sąsiedztwa - J.Ketchum = straszna historia, lepiej niech wrażliwcy omijają ją łukiem.
2. Pani Jeziora - A. Sapkowski = co ja mogę powiedzieć o ostatniej części ? Wspaniała i tyle.!
3. Plotkara 8. Nie zatrzymasz mnie przy sobie - C. von Ziegesar = jedna z lepszych części. Dla fanów filmu.
4. Wilkołak - J. Maberry = jeśli ktoś lubi niebanalne książki o wilkołakach. Polecam też film  na podst. książki.
5. Gra o Juliana - A. Griffin = kolejna z młodzieżówek którą szybko się czyta i szybko zapomina.
6. Zmrok - H. Lampoon = jakoś nie śmieszyła mnie ta parodia Zmierzchu. :P

                                                             

Najlepsza książka kwietnia :

Pani Jeziora. 10/10

Najgorsza :

Zmrok. 2/10

Kupione : 4                                                                                       

Pani Jeziora - Sapkowski.
Nierządnica - Lorentz.
Echa - Steel.
Świat Wiedzy 4/2012.

Wypożyczone z biblioteki : 7

1. Wyznania chińskiej kurtyzany - M. Sing
2. Pani na Czachticach - J. Nieznansky
3. Marzenia i tajemnice - D. Wałęsa
4. Zmrok - H. Lampoon
5. Gra o Juliana - A. Griffin
6. Córka dymu i kości - L. Taylor 
7. Jak pisać ? Czyli pamiętnik rzemieślnika - S. King

Podsumowanie :

Jak na jeden miesiąc wynik chyba nie jest taki zły. Co prawda czasami nie mam czasu na nic, ale staram się przeczytać choćby karteczkę. ;) Jakie mam plany na maj ? Niedługo wybieram się do księgarni po Igrzyska Śmierci, mam nadzieję, że będą godną lekturą ^^
Ostatnio nie pisałam żadnej recenzji, ale na dniach pojawi się ona o Nierządnicy.
Na koniec zabawny obrazek : drużyna Wiedźmina w krzywym zwierciadle. :)

11 komentarzy:

  1. Całkiem niezłe podsumowanie. Oby wszystkie kolejne były coraz lepsze! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyczę równie owocnych podsumowań w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły wynik :)
    Oby było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj ślicznie :)
    Świetne podsumowanie ;) a Igrzyska Śmierci na pewno Ci się spodobają. Są genialne! Ja strasznie wybrzydzam, jeśli chodzi o książki (pewnie to zauważyłaś^^), ale Igrzyska... powaliły mnie na kolana. Dosłownie. Jestem strasznie ciekawa Twojej opinii na ich temat ;)

    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że kwiecień możesz zaliczyć do jak najbardziej udanych miesięcy. Powodzenia w maju!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa dziewczyny :)
      Igrzyska miałam czytać w ebooku, ale to już nie to samo ^^

      Usuń
  6. Dawno, dawno temu zaczęłam czytać Plotkarę i bardzo mi się podobał. Niedawno sobie o niej przypomniałam z chęcią zakończenia tej serii i wynudziłam się strasznie.
    Życzę miłej lektury rewelacyjnych Igrzysk śmierci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Scarlett

      nie da się ukryć, że w książce jest trochę inaczej niż w filmie .. Ale Blair i tak rządzi ^^

      Usuń
  7. czytałam "Dziewczynę z sąsiedztwa" Ketchuma i wywarła na mnie piorunujące wrażenie - lektura, którą zapamiętuje się na długo
    pozostałych książek póki co nie miałam okazji, więc będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)