9 lip 2014

MINTI SHOP - PIERWSZE ZAKUPY !

Witajcie,

Czy u Was też są takie okropne burze i codziennie pada deszcz? 
Zdecydowanie tych rzeczy nie lubię w lecie...


Jakiś czas temu złożyłam swoje pierwsze zamówienie w Minti Shop'ie.
Wybrałam najpotrzebniejsze mi na chwilę obecną rzeczy, spełniając tylko jedną "fanaberię";)
Oczywiście wszystkie produkty przyjechały dobrze zapakowane, zdjęć nie mam, ale fajne są te kolorowe bibułki. Oto co kupiłam:


• Ferity, Pachnący zmywacz w płatkach Truskawka 5zł
• Max Factor False Lash Effect Tusz do rzęs Czarny 33,99zł
• Tinkle profesjonalny nożyk do brwi 2,89zł
• MUA Baza pod cienie  (była w promocji ok.10 zł)
• MUA Paleta 12 cieni Starry Night 14,99zł promocja

Paletka mi się bardzo spodobała. 
Oglądałam jej zdjęcia na innych blogach i zauważyłam, że to moje kolorki ;) 
Są błyszczące, ale ja takie lubię.
Akurat była w promocji i same wiecie co dalej ;P
Niedługo podzielę się z Wami wrażeniami po pierwszym użyciu.

Plusem tego sklepu na pewno jest to, że posiadają kosmetyki często niedostępne stacjonarnie.  Oglądałam ich stronę kilka razy i mam na myśli kolejne zakupy, ale to może za jakiś czas.
A Wy? Znacie ten sklep?
Kupiliście tam coś? Jak wrażenia?

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Dziękuje za wizytę na moim blogu. Zostaw komentarz, a chętnie Cię odwiedzę :-)